HoReCa i sklepy

Jeśli prowadzisz działalność w segmencie gastronomicznym lub prowadzisz mały lub średni sklep: spożywczy, odzieżowy, drogeria lub apteka, system POS Dotykačka pomoże Ci bardziej efektywnie prowadzić firmę.

Docenisz łatwą pracę z paragonami, produktami i kategoriami, ponadto przejrzysty system zarządzania zasobami magazynowymi i zdalny dostęp do aplikacji z dowolnego miejsca. Możesz także wykorzystać program lojalnościowy i przy pomocy kart klienckich wynagrodzić klientów, którzy regularnie do Ciebie wracają.

System kasowy Dotykačka jest niezawodny i prosty w obsłudze. Rejestruje sprzedaż każdego towaru lub usługi, pozwala na rejestrowanie klientów i dostawców, a do tego jest wyposażony w akcesoria, których potrzebujesz – drukarki paragonów, wagi, czytniki kodów kreskowych oraz terminale płatności.

Dzięki Dotykačce łatwo wprowadzisz do magazynu tysiące pozycji i zrobisz inwentaryzację. Dzięki intuicyjnemu działaniu i szerokiej gamie praktycznych funkcji podniesie skuteczność Twojej działalności w jednym oddziale lub w większej ich liczbie.

Zobrazit více

Poznaj ofertę dopasowaną do typu działalności

Polecane urządzenie

 Bestseller

Dotykačka KOMPLETNA

  • wysokiej jakości tablet dotykowy 14", Android, Wi-Fi
  • stojak VESA
  • drukarka fiskalna Elzab MERA online LAN
  • szuflada kasowa
  • drukarka bonowa Rongta LAN
  • okablowanie
3 999 złz VAT 4 918,77 zł

Wybierz licencję:

89,08 zł na miesiąc
89,08 zł cena z licencją, z VAT 1 314,87 zł
Pokaż więcej

Opis produktu

  • wysokiej jakości tablet dotykowy 14"
  • stojak VESA
  • drukarka fiskalna Elzab MERA online LAN
  • szuflada kasowa
  • drukarka bonowa Rongta LAN
  • okablowanie

Zalety:

 

Licencja ŁATWO Licencja KOMPLET Licencja
NIEOGRANICZONA

Miesięczny abonament

od 48,30 zł

od 69,30 zł

od 118,30 zł

Wsparcie dla fiskalizacji online

TAK

TAK

TAK

Limit towarów w bazie produktowej

Nieograniczona

Nieograniczona

Nieograniczona

Liczba użytkowników

Nieograniczona

Nieograniczona

Nieograniczona

Wsparcie techniczne

telefoniczne, online

telefoniczne, online

telefoniczne, online

Zarządzanie magazynem

NIE

TAK

TAK

Obsługa terminala płatniczego

TAK

TAK

TAK

Mobilny sprzedawca (kelner)

NIE

TAK

(1 stanowisko)

TAK

(nieograniczona liczba stanowisk)

Ewidencja czasu pracy

NIE

NIE

TAK

Obsługa Uber Eats

NIE

NIE

TAK

Liczba funkcji aplikacji

50+ 70+ 75+

System rezerwacji

Do 100 rocznie

Do 1000 rocznie

Nieograniczona liczba

Idealna dla:

Małe firmy, jednoosobowa działalność

Firmy rozwijające się, z kilkoma filiami, jednym magazynem

Większe firmy z połączonymi magazynami, kasami, restauracje z ogródkiem

Konfigurator

1.

Wybierz urządzenie

2.

Wybierz licencję

3.

Twój system kasowy

Funkcje dla biznesu

HoReCa i sklepy

Przejrzyste menu

Kafelkowe menu na ekranie głównym Dotykački umożliwia szybki dostęp do wybranych funkcji systemu kasowego i do operacji n rachunkach. Dzięki temu szybko przejdziesz do najpopularniejszych funkcji: otwartych rachunków, profilu klienta, historii, wpłat i wypłat, wczytywania kodów, mapy stołów, otwierania/zamykania kasy, magazynu, synchronizacji danych, centrum wsparcia i wylogowywania. Zapoznaj się z wszystkimi funkcjami kafelkowego menu.

Natychmiastowa sprzedaż

Tryb sprzedaży natychmiastowej włączy się automatycznie w zależności od wybrania rodzaju działalności podczas aktywacji licencji. Po aktywacji trybu sklepowego w menu głównym aplikacji Dotykačka zamiast przeglądu produktu zestawienia produktów wyświetli się kalkulator dla sprzedaży natychmiastowej.

Eksport raportów do księgowości

Dotykačka wygeneruje dla Ciebie zestawienie danych, które możesz eksportować następnie do popularnych programów księgowych. Dzięki tej opcji szybko stworzysz zestawienie wystawionych paragonów za dany okres, łatwo też przygotujesz dane do raportów kontrolnych VAT.

Zarządzanie zapasami

Aplikacja Magazyn to ważny element systemu kasowego Dotykačka. Służy do rejestracji produktów, ich ilości i dostawców. W aplikacji można zbiorczo wprowadzić do magazynu produkty, przyporządkować dostawców, ustawić zarządzanie jednym lub kilkoma magazynami, przeprowadzić inwentaryzację, wygenerować zestawienie przesunięć magazynowych oraz szereg innych zestawień: transakcji, inwentaryzacji i przyjęć na magazyn. Zapoznaj się ze szczegółowymi instrukcjami aplikacji magazynowej.

Mobilny sprzedawca

Aplikacja Mobilny sprzedawca jest w pełni zsynchronizowana z głównym systemem kasowym, dzięki czemu wyświetla wszystkie pozycje i kategorie tam wprowadzone. Za jej pomocą można generować i administrować otwartymi rachunkami, pracować z mapą stołów. W przypadku jednoczesnego korzystania z kilku mobilnych sprzedawców edytowany rachunek aż do momentu jego zapłaty jest automatycznie blokowany na pozostałych urządzeniach. Otwieranie/zamykanie kasy, historia dokumentów, utargów i pozostałe ustawienia odbywa się zawsze w trybie głównej kasy. Można skorzystać z mobilnej drukarki Bluetooth, aby wydrukować paragony dla gości w chwili zapłaty.

Mapa stołów

Mapa stołów pozwoli opracować schemat stolików odpowiadający ich rozmieszczeniu w Twoim lokalu. Do poszczególnych stołów możesz przypisywać rachunki i parkować na nich te już utworzone. Dzięki tej funkcji możesz też rozdzielić jeden rachunek na kilka stołów lub podzielić go na mniejsze.. Zapoznaj się ze szczegółowym opisem tworzenia mapy stołów.

Program lojalnościowy

W Dotykačce każdemu klientowi możesz utworzyć indywidualne konto, a następnie przypisywać do niego konkretne rachunki. To przydatna funkcja w przypadku, gdy oferujesz swoim klientom program lojalnościowy, w ramach którego zbierają punkty na swoim koncie. Każdemu wygenerowanemu produktowi przyporządkuj liczbę punktów, które klient uzyska za jego zakup. Zapoznaj się ze szczegółowym opisem pracy z programem lojalnościowym.

Łatwa praca z rachunkami i kasą

Z Dotykačką z łatwością będziesz pracować w otwartymi rachunkami, przyjmiesz płatności w gotówce i kartą, wystawisz i wydrukujesz paragony, anulujesz pozycje. Bez problemu przeprowadzisz otwarcie kasy z gotówką początkową, a pod koniec zmiany – zamknięcie z rozliczeniem. Dotykačką umożliwia też przeprowadzenie jednorazowej wypłaty lub wpłaty do kasy. Wypłaty użyjesz na przykład w przypadku, gdy będziesz potrzebować gotówki z kasy do zapłacenia za dostawę towaru. Zapoznaj się ze szczegółowym opisem praca z paragonami i kasą.

Parkowanie rachunków

Każdy rachunek w Dotykačce możesz zaparkować, czyli odłożyć i później do niego wrócić. Parkowanie rachunków ma zastosowanie przede wszystkim w przypadku zamówień nieopłaconych od razu, np. przy otwarciu rachunku w restauracji. W przypadku, gdy jest aktywna mapa stołów, rachunki parkują się automatycznie na wybranych stołach. Zapoznaj się ze szczegółowym opisem parkowania rachunków.

Happy hours

Funkcja Happy Hours umożliwia czasową zmianę ceny produktu. Będzie ona obowiązywała w określonym przedziale czasowym (dzień lub dni tygodnia i zakres godzin). Cenę możesz wyróżnić także dzięki opcji „Ceny w czasie", która umożliwia czasową zmianę ceny. Zobacz, jak działa ustawianie cen.

Napisz do nas
Która faza fiskalizacji online Cię obejmie?

Informację zwrotną dostaniesz na swój e-mail