Niezawodny system kasowy dla księgowych

Jesteś księgowym lub prowadzisz biuro księgowe? System kasowy Dotykačka pomoże Ci prowadzić działalność efektywniej i klarowniej. Docenisz zwłaszcza jego niezawodność, prostą i intuicyjną obsługę oraz system rezerwacji, który uprości obługę wizyt i klientów. 

 

Nasz system kasowy to lekki i przenośny tablet, którego można używać jak klasycznej klawiatury, a na małej drukarce bluetooth w prosty sposób drukować paragony dla klienta. Jeśli dołożysz do niego kartę SIM dowolnego operatora, będziesz ciągle online i zyskasz dostęp do wielu funkcji: rejestracji sprzedaży każdego towaru lub usługi, zapisuywania klientów i dostawców, wprowadzania do magazynu wielu pozycji, inwentaryzacji i tym podobnych. W zestawie z Dotykačką dostajesz wszelkie wyposażenie, którego potrzebujesz, np. drukarkę paragonów lub terminal płatności.

Zobrazit více

Dlaczego Dotykačka?

Konfigurator

1.

Wybierz urządzenie

2.

Wybierz licencję

3.

Twój system kasowy

Funkcje dla biznesu

Księgowi

Terminal płatniczy

Dotykačka współpracuje z terminalami płatności różnych marek, które można podłączyć bezpośrednio do kasy. W przypadku płatności kartą płatniczą kwota przesyłana jest automatycznie do terminala i nie trzeba jej wprowadzać ręcznie. Jeżeli w ciągu ostatniego roku nie korzystałeś z żadnego terminala płatniczego, skorzystaj z programu Polska Bezgotówkowa i korzystaj z niego za darmo.

Eksport raportów do księgowości

Dotykačka wygeneruje dla Ciebie zestawienie danych, które możesz eksportować następnie do popularnych programów księgowych. Dzięki tej opcji szybko stworzysz zestawienie wystawionych paragonów za dany okres, łatwo też przygotujesz dane do raportów kontrolnych VAT.

Zdalne zarządzanie

Zdalne zarządzanie to prosta i przejrzysta funkcja umożliwiająca stały nadzór nad pracą kas i utargiem z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy dostęp do internetu, aby na bieżąco móc kontrolować działanie Twojej firmy. Wszelkie zmiany są synchronizowane w czasie rzeczywistym, a wszystkie zapisane dane i informacje są zapisywane na Twoim koncie i dostępne nawet po zmianie urządzenia lub nabyciu nowego. Zapoznaj się z informacjami, które aplikacja Dotykačka w chmurze dostarcza Ci za pośrednictwem Twojego komputera, tabletu lub smartfona.

Intuicyjne zarządzanie produktami i kategoriami

Łatwo utworzysz kategorie i produkty. Utworzone produkty przyporządkujesz za to do poszczególnych kategorii. Dzięki temu, gdy produktów będzie już dużo, bardzo szybko znajdziesz ten właściwy. Kategorie i produkty możesz łatwo zmieniać, przesuwać, usuwać i dodawać do nich komentarze i etykietki. przyda Ci się to na przykład do przypisywania punktów bonusowych, naliczania rabatów czy obsługi stałych klientów. Zapoznaj się ze szczegółami: Zarządzanie kategoriami i produktami.

Pomoc w zasięgu jednego kliknięcia

W Centrum wsparcia technicznego znajdziesz informacje, które pomogą Ci rozwiązać wiele problemów z Dotykačką. Znajduje się tu podręcznik użytkownika, spis najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi na nie. Możesz też skontaktować się z naszym wsparciem technicznym za pomocą prostego formularza, mailowo lub telefonicznie.
 

Napisz do nas
Która faza fiskalizacji online Cię obejmie?

Informację zwrotną dostaniesz na swój e-mail