Niezawodmy system kasowy dla agentów ubezpieczeniowych

Prowadzisz działalność jako agent ubezpieczeniowy? System kasowy Dotykačka pomoże Ci prowadzić działalność efektywniej i klarowniej. Docenisz zwłaszcza jego niezawodność, prostą i intuicyjną obsługę oraz system rezerwacji, który uprości proces przyjmowania klientów. 

Nasz system kasowy to lekki i przenośny tablet, którego można używać jak klasycznej klawiatury, a na małej drukarce bluetooth w prosty sposób drukować paragony dla klienta. Jeśli dołożysz do niego kartę SIM dowolnego operatora, będziesz ciągle online i zyskasz dostęp do wielu funkcji: rejestracji sprzedaży każdego towaru lub usługi, zapisuywania klientów i dostawców, wprowadzania do magazynu wielu pozycji, inwentaryzacji i tym podobnych. W zestawie z Dotykačką dostajesz wszelkie wyposażenie, którego potrzebujesz, np. drukarkę paragonów lub terminal płatności.

Zobrazit více

Dlaczego Dotykačka?

Konfigurator

1.

Wybierz urządzenie

2.

Wybierz licencję

3.

Twój system kasowy

Funkcje dla biznesu

Agenci ubezpieczeniowi

Terminal płatniczy

Dotykačka współpracuje z terminalami płatności różnych marek, które można podłączyć bezpośrednio do kasy. W przypadku płatności kartą płatniczą kwota przesyłana jest automatycznie do terminala i nie trzeba jej wprowadzać ręcznie. Jeżeli w ciągu ostatniego roku nie korzystałeś z żadnego terminala płatniczego, skorzystaj z programu Polska Bezgotówkowa i korzystaj z niego za darmo.

Natychmiastowa sprzedaż

Tryb sprzedaży natychmiastowej włączy się automatycznie w zależności od wybrania rodzaju działalności podczas aktywacji licencji. Po aktywacji trybu sklepowego w menu głównym aplikacji Dotykačka zamiast przeglądu produktu zestawienia produktów wyświetli się kalkulator dla sprzedaży natychmiastowej.

Eksport raportów do księgowości

Dotykačka wygeneruje dla Ciebie zestawienie danych, które możesz eksportować następnie do popularnych programów księgowych. Dzięki tej opcji szybko stworzysz zestawienie wystawionych paragonów za dany okres, łatwo też przygotujesz dane do raportów kontrolnych VAT.

Łatwa praca z rachunkami i kasą

Z Dotykačką z łatwością będziesz pracować w otwartymi rachunkami, przyjmiesz płatności w gotówce i kartą, wystawisz i wydrukujesz paragony, anulujesz pozycje. Bez problemu przeprowadzisz otwarcie kasy z gotówką początkową, a pod koniec zmiany – zamknięcie z rozliczeniem. Dotykačką umożliwia też przeprowadzenie jednorazowej wypłaty lub wpłaty do kasy. Wypłaty użyjesz na przykład w przypadku, gdy będziesz potrzebować gotówki z kasy do zapłacenia za dostawę towaru. Zapoznaj się ze szczegółowym opisem praca z paragonami i kasą.

Intuicyjne zarządzanie produktami i kategoriami

Łatwo utworzysz kategorie i produkty. Utworzone produkty przyporządkujesz za to do poszczególnych kategorii. Dzięki temu, gdy produktów będzie już dużo, bardzo szybko znajdziesz ten właściwy. Kategorie i produkty możesz łatwo zmieniać, przesuwać, usuwać i dodawać do nich komentarze i etykietki. przyda Ci się to na przykład do przypisywania punktów bonusowych, naliczania rabatów czy obsługi stałych klientów. Zapoznaj się ze szczegółami: Zarządzanie kategoriami i produktami.

Napisz do nas
Która faza fiskalizacji online Cię obejmie?

Informację zwrotną dostaniesz na swój e-mail