Kontakt

dotykačka, pokladny eet
Dotykačka Polska
Sp. z o.o.

 

ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa

Wpisana pod nr KRS: 0000701022
do Rejestru Przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
 

Centrala:
tel.: +48 22 307 85 88 | e-mail: info@dotykacka.pl

 

dotykačka, pokladny eet
Biuro i showroom
 


Budynek Topaz
ul. Domaniewska 39b
02-676 Warszawa

REGON: 368504764
NIP: 5272823899
NIP UE: PL5272823899


Faktury: 
e-mail: finanse@dotykacka.pl


 
Infolinia

 

+48 22 307 85 88
 

  

Często zadawane pytania


 
Wsparcie techniczne

 

Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 7-22 oraz w weekendy w godzinach 9-17. Jeżeli potrzebujesz naszej pomocy wyślij zgłoszenie na adres wsparcie@dotykacka.pl lub nagraj wiadomość - skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

 

 wsparcie@dotykacka.pl  Szczegółowe instrukcje  Reklamacje


 


 
Co robić, jesli licencja została wyłączona z powodu braku płatności?

Wyłączenie licencji spowoduje wstrzymanie działania systemu. Ceny wszystkich produktów zmienią się na 99 CZK lub PLN.

Jeżeli przestaniesz opłacać faktury i nie poinformujesz nas o tym 10 dni przed końcem okresu fakturacyjnego, Twoja licencja zostanie wyłączona. Aby ponownie ją aktywować, należy opłacić wszystkie otrzymane faktury, które znajdziesz m.in. w usłudze Dotykačka w chmurze.

Po uregulowaniu płatności skontaktuj się z nami mailowo: finanse@dotykacka.pl lub telefonicznie: +48 22 307 85 88.

 

Często zadawane pytania dotyczące fakturowania i opłat za licencję

Która faza fiskalizacji online Cię obejmie?

Informację zwrotną dostaniesz na swój e-mail