Nie płać poza sezonem

Prowadzisz stoisko z lodami w okresie wakacyjnym? A może sprzedajesz grzane wino na bożonarodzeniowym jarmarku? Zastanawiasz się, jak połączyć problem sezonowości z koniecznością zakupu sprzętu do rejestrowania sprzedaży?

Aplikacja Dotykačka dostosowuje się do prowadzonego przez Ciebie typu działalności. Możesz korzystać z naszego oprogramowania tylko wtedy, gdy jest Ci potrzebne, i zawiesić jego działanie na resztę roku.
W tym czasie nie ponosisz żadnych opłat. Reaktywacja również jest darmowa.

 

Jak dezaktywować aplikację i nie płacić?
 
  • Jeśli chcesz zawiesić licencję, skontaktuj się z nami lub ze swoim dealerem. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz ją aktywować ponownie.
  • W dowolnym momencie możesz też rozwiązać umowę licencyjną telefonicznie (tel. 22 307 85 88), mailowo albo u swojego dealera. Jeśli zrobisz to co najmniej 10 dni przed końcem okresu licencyjnego, nie przedłużymy Twojej umowy. Inaczej licencja przedłuży się automatycznie i wygaśnie dopiero pod koniec kolejnego okresu licencjonowania.
  • Pamiętaj, że nie zwracamy wartości opłaconych subskrypcji.

  Chcę zdezaktywować licencję     
 

Jak ponownie aktywować licencję i móc korzystać z Dotykački?
 
  • Aby ponownie aktywować licencję, skontaktuj się z nami lub ze swoim dealerem.
  • Ponowne uruchomienie licencji jest bezpłatne, ale jeśli masz jakieś niezapłacone faktury, musisz je najpierw uregulować.
  • Najkrótszym oferowanym przez nas okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy – możesz korzystać z aplikacji krócej, ale fakturę otrzymasz na miesiąc.
  • Jeśli reaktywujesz aplikację maksymalnie na pięć dni przed końcem miesiąca, fakturę wystawimy dopiero za kolejny miesiąc. Tych kilka dni dostajesz od nas gratis.

  Chcę ponownie aktywować licencję     

 

Która faza fiskalizacji online Cię obejmie?

Informację zwrotną dostaniesz na swój e-mail