Wspieramy przedsiębiorców w kryzysie

Wprowadzenie w Polsce stanu zagrożenia epidemiologicznego, a potem stanu epidemii spowodowało drastyczne zmiany w funkcjonowaniu branż hotelarskiej, gastronomicznej i usług. Według naszych danych aż 54% lokali gastronomicznych zostało całkowicie zamkniętych. Pozostałe – aby przetrwać – musiały zmienić model funkcjonowania i przejść na sprzedaż online, na wynos oraz z dowozem.

Wychodząc naprzeciw naszym klientom, małym i średnim przedsiębiorcom, opracowaliśmy kilka ułatwień, które – mamy nadzieję – pozwolą im łatwiej przejść przez czas epidemii i kryzysu.

 

DLA NOWYCH KLIENTÓW


Jeśli jesteś nowym użytkownikiem i chciałbyś zacząć korzystać z Dotykački, aktywuj swoją licencję najpóźniej 31 maja 2020 roku. Niezależnie od tego, jaki wariant licencji Dotykačka wybrałeś, jej ważność zostanie automatycznie przedłużona o dodatkowe dwa miesiące. To nasz prezent dla przedsiębiorców, którzy zaufali nam w tym trudnym okresie. Obiecujemy, że Was nie zawiedziemy.


Porównaj licencje Wypróbuj 30 dni za darmo

 

DLA OBECNYCH KLIENTÓW


Chcemy pomóc Wam przejść przez ten trudny czas, dlatego jako Dotykačka bierzemy na siebie pełne koszty bieżącej obsługi operacyjnej systemu oraz oferujemy wszystkim dostęp do kluczowych funkcji, które minimalizują konieczność bezpośredniego kontaktu z klientami.

Klienci, którzy opłacili faktury za marzec i nie zalegają z żadnymi płatnościami, otrzymają od nas dodatkowe dwa miesiące abonamentu. Jeśli należysz do tej grupy przedsiębiorców – nie musisz nic robić. Niezależnie od tego, na jaki okres przedpłaciłeś licencję, jej długość automatycznie przedłuży się o dodatkowe dwa miesiące, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi kosztami.

 

DLA WSZYSTKICH


UBER EATS WE WSZYSTKICH PLANACH ABONAMENTOWYCH – funkcja dostępna dotąd tylko w licencji Dotykačka NIEOGRANICZONA. Integracja systemu POS z Uber Eats ułatwi sprzedaż dań z dostawą: zamówienia składane za pośrednictwem aplikacji są automatycznie przesyłane do Dotykački, co ułatwia ich przetwarzanie: obsługa ma wszystkie dane w jednym miejscu niezależnie od tego, jaką drogą klient złożył zamówienie. Dzięki integracji łatwo też wprowadzisz zmiany na swoim koncie i unikniesz konieczności logowania się do kilku miejsc.
Dzięki innej funkcji – Rozwóz – w łatwy sposób rozliczysz kierowców z dostarczonych zamówień.
 

Dowiedz się więcej Połącz konto z Uber Eats
 

CAŁODOBOWE WSPARCIE TECHNICZNE – Dołączamy do akcji #zostańwdomu. Nasz showroom jest zamknięty, ale nasze wsparcie techniczne pozostaje do Twojej dyspozycji i ze wzmożoną uwagą odpowie na wszelkie pytania oraz rozwieje wszystkie wątpliwości. Można się z nim kontaktować przez całą dobę telefonicznie (nr 22 307 85 88) oraz mailowo: wsparcie@dotykacka.pl.
 

Odwiedź Centrum wspracia technicznego
 

DOTYKAČKA W CHMURZE – Wiemy, że z powodu zagrożenia i ograniczeń wprowadzanych przez rząd, ograniczasz obecność w lokalu zarówno kadry zarządzającej, jak i personelu. Pamiętaj, że z Dotykačką możesz zarządzać swoim biznesem zdalnie. Wszystko dzięki naszej chmurze.


Dowiedz się więcej Wypróbuj chmurę
 

BEZPŁATNY TERMINAL PŁATNICZY – WHO zaleca, by w miarę możliwości zminimalizować płatności gotówką na rzecz tych niewymagających kontaktu. Nie masz wpływu na swoich klientów, ale jeśli poprosisz ich o płatność kartą lub telefonem, z pewnością zrozumieją Twoje obawy. Część organizacji płatniczych i banków już zwiększyła limit płatności bezdotykowych do 100 zł, kolejne zrobią to w najbliższym czasie. Jeśli w swoim lokalu nie masz terminala płatniczego, dołącz do Programu Polska Bezgotówkowa i otrzymaj go za darmo na rok. Dotykačka jest zintegrowana z terminalami Elavonu, które pozwalają na bezdotykowe przeprowadzanie transakcji (zarówno od strony pracownika, jak i klienta) do wysokości 100 zł. Wystarczy, że wypełnisz formularz kontaktowy, a przedstawiciel firmy zgłosi się do Ciebie z ofertą.
 

Wypełnij formularz Dowiedz się więcej

BONUSY DLA STAŁYCH KLIENTÓW – To właśnie stali klienci są tą grupą, która może pomóc Ci przetrwać ciężki czas. W Dotykačce możesz przypisywać do produktów punkty lojalnościowe, które następnie sumują się na kontach klientów; tworzyć grupy rabatowe i ustawiać happy hours – na przykład w porze lunchowej. Zachęcamy też do korzystania z Asystenta telefonicznego – aplikacji, która ułatwia obsługę zamówień składanych przez telefon: stały klient ma przypisane swoje konto, dzięki czemu możesz spersonalizować kontakt, a w konsekwencji nawiązać z nim więź skutkującą tym, że będzie wracał do Twojego lokalu.

 

POLECANE LINKI


Sytuacja w kraju zmienia się błyskawicznie, dlatego warto być na bieżąco z komunikatami. Warto zadbać o higienę psychiczną – korzystać tylko ze sprawdzonych źródeł i dawkować sobie informacje. Gorączkowe odświeżanie stron niczego nie zmieni, lepiej wprowadzić sobie rygor sprawdzania komunikatów dwa razy dziennie. Poniżej podajemy linki do miejsc, w których znajdziesz rzetelne i potwierdzone dane:

Która faza fiskalizacji online Cię obejmie?

Informację zwrotną dostaniesz na swój e-mail