1. Czy w cenie abonamentu Dotykački mam wszelkie aktualizacje związane np. z wprowadzeniem nowych przepisów?
TAK. Dotykačka dba aby wszelkie funkcje były zgodne z aktualnymi oraz nadchodzącymi
zmianami prawnymi. Wszystkie aktualizacje zarówno oprogramowania Dotykačka jak i chmury
są w cenie abonamentu i nie jest ponoszony jakikolwiek dodatkowy koszt. Również dodanie
nowych funkcji jest w cenie tego samego abonamentu.
2. Na jakim sprzęcie działa Dotykačka?
Program Dotykačka można uruchomić na dowolnym tablecie z systemem Android 5.1.1 lub
nowszym. Zalecamy stosowanie naszych własnych tabletów, które zostały stworzone z myślą o
naszej aplikacji oraz mają bardzo duży i przyjazny w pracy ekran. Model 14” jest bardzo wygodny
w pracy oraz posiada odpowiednią ilość portów USB, co bardzo ułatwia podłączenie akcesoriów
jak czytnik RFID, czytnik kodów kreskowych, waga, drukarka bonowa, terminal płatniczy,
szuflada kasowa czy inne. Aby korzystać z chmury nie ma żadnych wymogów technicznych.
Należy mieć komputer, tablet lub telefon komórkowy podłączony do internetu wraz z
zainstalowaną dowolną przeglądarką internetową.
3. Na czym polega abonament Dotykački?
Dotykačka jest ofertą działającą w modelu SaaS (Software as a Service) i jest usługą typu pre-
paid. Opłata za korzystanie z naszej aplikacji jest wnoszona z góry i każdy sam może określić za
jaki okres z góry chce zapłacić. Im dłuższy czas przedpłacony tym większy rabat – nawet do 30%.
Również istnieje możliwość zawieszenia licencji na dowolny okres. Dotyczy to na przykład
punktów sezonowych. Za okres kiedy punkt jest zamknięty i nie jest prowadzona sprzedaż nie
trzeba wnosić opłaty. W każdej chwili można zmienić zarówno wykupiony abonament na inny
jak i okres za jaki jest wnoszona opłata. Różnice pomiędzy dostępnymi abonamentami są
opisane na naszej stronie internetowej.
4. Prowadzę biznes sezonowy. Czy muszę płacić za abonament Dotykački, jak zawieszam
działalność?
Każdą licencję można zawiesić na dowolny czas kiedy nie jest prowadzona sprzedaż i za ten
okres nie jest wnoszona opłata licencyjna. Przy ponownym otwarciu punktu można licencję
odwiesić i wszystkie informacje za poprzedni okres są dostępne. W celu zawieszenia lub
odwieszenia licencji należy się z nami skontaktować.
5. Czy moje dane są bezpieczne?
Wykorzystujemy serwery posiadające najwyższe certyfikaty bezpieczeństwa jak i posiadające
pełną redundancję oraz backup. Także wszelkie dane są w pełni bezpieczne, a wszystkie usługi
są dostępne przez cały czas.
6. Czy korzystając z kasy fiskalnej online Dotykački potrzebuję stałego dostępu do internetu?
System Dotykačka jest systemem on-line i na bieżąco synchronizuje dane z chmurą. Aby w pełni
wykorzystać dostępne funkcje oraz zapewnić synchronizację oraz backup należy zapewnić łącze
internetowe. Niemniej w przypadku awarii dostępu do sieci, system dalej działa i można
normalnie prowadzić sprzedaż. Wszystkie informacje wprowadzone w czasie gdy nie było
łączności zostaną zsynchronizowane po przywróceniu łączności z internetem.
7. Co, jeśli będę potrzebował wsparcia technicznego?
Zawsze można skontaktować się z naszym Partnerem, który jest ekspertem i dostarczył system
Dotykačka. W internecie jest dostępna również bardzo jasno i szczegółowo napisana instrukcja
obsługi (pod adresem manual.dotykacka.pl). Co najważniejsze – zapewniamy bezpośrednie
wsparcie prowadzone zarówno telefonicznie jak i mailowo.
8. Dotykačka posiada bardzo dużo funkcji, ale ja potrzebuję tylko niektóre z nich. Jak mam ułatwić
sobie pracę?
Dotykačkę można i wręcz należy dostosować do swoich własnych potrzeb i oczekiwań. Można
włączyć tylko te funkcje, które chcemy aby były dostępne dla pracowników i wyłączyć klawisze,
które nie są potrzebne. W ten sposób widzimy tylko te funkcje i klawisze, które chcemy.
Poprawia to zdecydowanie wygląd i ergonomię pracy na tym systemie.
9. Czy zmiana z innego systemu POS jest kłopotliwa?
Nasi klienci, którzy dokonali takiej zmiany są najlepszym dowodem, że nie jest to jakiekolwiek
wyzwanie! Funkcja importu umożliwia szybkie wgranie już istniejących produktów czy stanów
magazynowych jak i innych informacji. Oczywiście należy skonfigurować Dotykačke pod własne
indywidualne potrzeby i oczekiwania, ale należy to zrobić tylko raz – na początku.
Klienci, którzy dokonali takiej zmiany zaraportowali nam, iż nic nie stracili na funkcjonalnościach.
Przeciwnie – zyskali nowe, obsługa programu sprzedażowego jest dużo prostsza, a chmura
usprawniła ich biznes. Praca na niej zaowocowała zwiększeniem obrotów i zysku, przy
jednoczesnym efektywniejszym prowadzeniem biznesu.