Bolt Market
Polska
Kluczowymi cechami usługi Bolt Market są stabilność i kompletność oferty oraz krótki czas dostawy. Od systemu POS obsługującego sprzedaż wymagana jest szybkość i niezawodność pracy. Rozwiązania Dotykačka, dzięki integracji warstwy programowej i warstwy sprzętowej, są w stanie sprostać tym wyśrubowanym wymaganiom.
Bolt Market umożliwia klientom zamawiania produktów spożywczych z szybką dostawą do domu, realizowaną przez floty dostawców. Dzięki temu Bolt Market gwarantuje ekspresową realizację dostaw.
Bolt Market wykorzystuje systemy POS online Dotykačka nie tylko do rejestracji sprzedaży i wystawiania paragonów, ale przede wszystkim do kontroli zasobów w swoich lokalizacjach.
Co zadecydowało o wyborze systemu POS online Dotykačka do obsługi sprzedaży i kontroli stanów magazynowych w lokalnych centrach logistycznych Bolt Market?
Kluczowymi cechami usługi Bolt Market są stabilność i kompletność oferty oraz krótki czas dostawy. Od systemu POS obsługującego sprzedaż wymagana jest szybkość i niezawodność pracy. Rozwiązania Dotykačka, dzięki sprawdzonej i cieszącej się zaufaniem tysięcy europejskich firm integracji warstwy programowej i warstwy sprzętowej, są w stanie sprostać tym wyśrubowanym wymaganiom.
Drugim, istotnym czynnikiem decydującym o wyborze systemu Dotykačka jest jego architektura, a konkretnie możliwość integracji – poprzez otwarty interfejs API – z centralnym systemem logistycznym Bolt.
Jak system POS online Dotykačka jest wykorzystywany przez Bolt Market? Które funkcje i narzędzia są najczęściej używane?
Systemy Dotykačka, połączone z drukarkami fiskalnymi online, odpowiadają za rejestrację i raportowanie sprzedaży oraz wystawianie paragonów fiskalnych i faktur dla klientów. Wymagania Bolt Market idą jednak o wiele dalej i skupiają się na skutecznym zarządzaniu zasobami magazynowymi.
System POS online Dotykačka jest wyposażony między innymi w rozbudowaną aplikację do zarządzania zasobami magazynowymi, dzięki której użytkownicy mogą bez problemu pracować z tysiącami produktów, grupowanych według dowolnej liczby kategorii. Import i eksport list produktów, przyjęcia na magazyn, zmiany cen i opisów czy nawet inwentaryzacje można przeprowadzać zdalnie, poprzez Chmurę Dotykačka.
Instalacja systemów Dotykačka w lokalizacjach Bolt Market oraz integracją z centralnym systemem logistycznym operatora umożliwiły zautomatyzowanie procesu monitorowania i raportowania w czasie rzeczywistym stanów magazynowych. Kończące się zapasy są natychmiast uzupełniane, dzięki czemu oferta Bolt Market jest stale aktualna, zaś klienci mogą bez przeszkód zamawiać swoje ulubione produkty.
Skontaktuj się z nami
Pomożemy Ci w wyborze rozwiązań Dotykačka, idealnie dopasowanych do potrzeb i budżetu Twojej firmy.