Bolt Market

Polska

Kluczowymi cechami usługi Bolt Market są stabilność i kompletność oferty oraz krótki czas dostawy. Od systemu POS obsługującego sprzedaż wymagana jest szybkość i niezawodność pracy. Rozwiązania Dotykačka, dzięki integracji warstwy programowej i warstwy sprzętowej, są w stanie sprostać tym wyśrubowanym wymaganiom.

Bolt Market umożliwia klientom zamawiania produktów spożywczych z szybką dostawą do domu, realizowaną przez floty dostawców. Dzięki temu Bolt Market gwarantuje ekspresową realizację dostaw.

Bolt Market wykorzystuje systemy POS online Dotykačka nie tylko do rejestracji sprzedaży i wystawiania paragonów, ale przede wszystkim do kontroli zasobów w swoich lokalizacjach.

Co zadecydowało o wyborze systemu POS online Dotykačka do obsługi sprzedaży i kontroli stanów magazynowych w lokalnych centrach logistycznych Bolt Market?

Kluczowymi cechami usługi Bolt Market są stabilność i kompletność oferty oraz krótki czas dostawy. Od systemu POS obsługującego sprzedaż wymagana jest szybkość i niezawodność pracy. Rozwiązania Dotykačka, dzięki sprawdzonej i cieszącej się zaufaniem tysięcy europejskich firm integracji warstwy programowej i warstwy sprzętowej, są w stanie sprostać tym wyśrubowanym wymaganiom.

Drugim, istotnym czynnikiem decydującym o wyborze systemu Dotykačka jest jego architektura, a konkretnie możliwość integracji – poprzez otwarty interfejs API – z centralnym systemem logistycznym Bolt.

Jak system POS online Dotykačka jest wykorzystywany przez Bolt Market? Które funkcje i narzędzia są najczęściej używane?

Systemy Dotykačka, połączone z drukarkami fiskalnymi online, odpowiadają za rejestrację i raportowanie sprzedaży oraz wystawianie paragonów fiskalnych i faktur dla klientów. Wymagania Bolt Market idą jednak o wiele dalej i skupiają się na skutecznym zarządzaniu zasobami magazynowymi.

System POS online Dotykačka jest wyposażony między innymi w rozbudowaną aplikację do zarządzania zasobami magazynowymi, dzięki której użytkownicy mogą bez problemu pracować z tysiącami produktów, grupowanych według dowolnej liczby kategorii. Import i eksport list produktów, przyjęcia na magazyn, zmiany cen i opisów czy nawet inwentaryzacje można przeprowadzać zdalnie, poprzez Chmurę Dotykačka.

Instalacja systemów Dotykačka w lokalizacjach Bolt Market oraz integracją z centralnym systemem logistycznym operatora umożliwiły zautomatyzowanie procesu monitorowania i raportowania w czasie rzeczywistym stanów magazynowych. Kończące się zapasy są natychmiast uzupełniane, dzięki czemu oferta Bolt Market jest stale aktualna, zaś klienci mogą bez przeszkód zamawiać swoje ulubione produkty.

Pobierz aplikację Bolt Market

Wdrożenie przeprowadzone przy wsparciu firmy HEX POS

Skontaktuj się z nami

Pomożemy Ci w wyborze rozwiązań Dotykačka, idealnie dopasowanych do potrzeb i budżetu Twojej firmy.

Formularz

22 307 85 88

info@dotykacka.pl

Wsparcie