Poznaj Chmurę Dotykačka.

System POS online Dotykačka to nie tylko niezawodny sprzęt i wszechstronne oprogramowanie, ale także potężna chmura obliczeniowa.

Chmura Dotykačka daje Ci pełną kontrolę nad Twoją firmą. Masz dostęp do zaawansowanych narzędzi wspierających zarządzanie oraz pogłębionych raportów i analiz w dowolnym miejscu i czasie. 

Chmura Dotykačka to...

Twój analityk

Pełna wiedza o własnej firmie jest niezbędna do podejmowania skutecznych decyzji biznesowych oraz określania optymalnej ścieżki jej rozwoju.
Chmura Dotykačka daje Ci dostęp nie tylko do bieżących raportów sprzedażowych, ale również umożliwia tworzenie zaawansowanych zestawień i statystyk, prezentowanych w zrozumiałej, graficznej formie.

Twój manager

Chmura Dotykačka skutecznie wspiera Cię w zarządzaniu firmą.
W systemie online Dotykački możesz śledzić na bieżąco utarg na każdej kasie, na każdej kategorii, a nawet na każdym produkcie lub usłudze. Możesz także analizować i kontrolować efektywność swoich pracowników oraz przydzielać im indywidualny poziom uprawnień dostępu do danych i do funkcji. 

Twój logistyk

Za pośrednictwem Chmury Dotykačka możesz grupowo importować i eksportować listy produktów, dokonywać zmian ich opisów i cen lub dokonywać zbiorowego przyjęcia na magazyn oraz przeprowadzać zdalnie inwentaryzacje.
Masz pełną kontrolę nad zasobami magazynowymi. Masz kontrolę nad ciągłością sprzedaży produktów i usług.

Twój asystent

Każda kasa w Twojej firmie – nawet jeśli znajdują się różnych lokalizacjach lub nawet różnych miastach – jest podłączona do jednego konta w chmurze. Korzystają one z tych samych ustawień oraz tej samej bazy produktów lub usług.
Chmura Dotykačka daje Ci pełny obraz firmy – na komputerze, tablecie lub smartfonie. W dowolnym miejscu i czasie.

Jak działa Chmura Dotykačka.

Podczas aktywacji każdego systemu kasowego Dotykačka, tworzy się dla niego także wirtualna przestrzeń w Chmurze Dotykačka. W tej przestrzeni są zapisywane dane i ustawienia, którymi zarządzasz za pomocą sieciowego interfejsu, dostępnego przez przeglądarkę na komputerze, tablecie lub smartfonie.
Gdy aktywujesz drugą i kolejną kasę, możesz podczas aktywacji podłączyć ją do już istniejącego konta w chmurze, dane i ustawienia będą w ten sposób wzajemnie udostępniane.

Chmura Dotykačka to łatwy i wygodny w obsłudze system online do zarządzania systemami kasowymi działającymi w Twojej firmie. Masz pełny dostęp do wszystkich danych z dowolnego miejsca.


Podstawowe funkcje Chmury Dotykačka.

Za pośrednictwem Chmury Dotykačka możesz między innymi grupowo importować i eksportować listy produktów, dokonać zmian opisów i cen lub dokonywać zbiorowego przyjęcia na magazyn. Możesz także przeprowadzać zdalne inwentaryzacje a także ustawiać poziomy uprawnień w dostępie do kluczowych danych dla poszczególnych pracowników (użytkowników). Chmura Dotykačka przede wszystkim jednak umożliwia Ci zdalne zarządzanie każdą kasą działającą w Twojej firmie i śledzenie na bieżąco sprzedaży oraz aktywności Twojego personelu.

Dane z poszczególnych kas są synchronizowane na bieżąco w trybie online – konieczne jest więc zapewnienie stabilnego połączenia internetowe w każdej lokalizacji. Jeśli jednak kasy nie mogą być na stałe podłączone do internetu, wszystkie dane automatycznie zsynchronizują się przy każdym kolejnym połączeniu z siecią. Nic Ci nie umknie.

Skontaktuj się z nami.

Wspólnie określimy potrzeby Twojego biznesu i dobierzemy optymalną konfigurację rozwiązań Dotykačka.

  • Wybierz
  • gastronomia
  • handel
  • usługi
  • hotelarstwo
  • inna

Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Ornago Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przetwarzanie obywa się w celu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług na podstawie prawie uzasadnionego interesu Administratora. Masz m.in. prawo żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia oraz zgłoszenia sprzeciwu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

Potrzebujesz więcej argumentów? Mamy ich ponad 100.

Rekordowo krótki czas wdrożenia

Natychmiast po uruchomieniu i skonfigurowaniu możesz zacząć korzystać z pełni możliwości systemu POS Dotykačka. Szkolenie z podstawowej obsługi zajmie nie więcej niż 30 minut.

Przyjmuj płatności na każdy sposób

Akceptuj wszystkie formy płatności. Nie tylko gotówkę, czeki czy kupony, ale także płatności bezgotówkowe - kartami, smartfonami, smartwatchami czy nawet kodami QR.

Integrujemy się z najlepszymi

Oddajemy w Twoje ręce kompletne rozwiązania kasowe. Integrujemy się z wiodącymi na rynku technologiami, ułatwiającymi Twoją pracę oraz wspierającymi rozwój Twojego biznesu.

Działa nawet bez dostępu do internetu

Problemy z dostępem do sieci zawsze mogą się zdarzyć. Po wznowieniu komunikacji, wszystkie dane zostaną zsynchronizowane i zapisane w chmurze.

Zarządzanie, raporty i analizy

Masz pełny wgląd w działanie Twojej firmy. Chmura Dotykačka zapewnia dostęp do wszystkich danych oraz zaawansowane raportowanie i analizę w dowolnym miejscu i czasie.

Bezpłatne wsparcie techniczne

Kontaktuj się z nami jak Ci wygodnie - przez telefon, email lub formularz online. Nasz dział wsparcia technicznego jest dla Ciebie dostępny przez 7 dni w tygodniu.

Skontaktuj się z nami.

Pomożemy Ci w wyborze rozwiązań Dotykačka, idealnie dopasowanych do potrzeb i budżetu Twojej firmy.

Formularz

22 307 85 88

info@dotykacka.pl

Wsparcie