Ulepszona inwentaryzacja w Chmurze Dotykačka

Poznaj najważniejsze usprawnienia, jakie przynosi nowy ekran inwentaryzacji w zaktualizowanej Chmurze Dotykačka. Pięć najczęściej występujących problemów i pięć sprytnych rozwiązań, które podsuwa Dotykačka. Inwentaryzacja może być przyjemna!

Koniec z nocną inwentaryzacją

Moi pracownicy robią inwentaryzację w piątek po swojej zmianie, a ja wprowadzam ją do systemu POS dopiero w poniedziałek wieczorem. Zrobienie tego w inny sposób było dotychczas nierealne. Musiałem pobrać raport magazynowy dotyczący sprzedanej ilości, odjąć go od wyniku inwentaryzacji, a następnie wprowadzić do systemu, aby wszystko się zgadzało.
Raz w tygodniu robimy dużą inwentaryzację. Gdy pracownicy przeliczą towar na papierze, ja muszę wszystko wprowadzić do systemu, żeby zgadzały się stany magazynowe. Wiele razy siedziałam w biurze do drugiej w nocy, a o dziewiątej musiałam znowu być w firmie.

W Chmurze Dotykačka, przeprowadzenie weryfikacji stanów magazynowych jest dużo łatwiejsze i wygodniejsze. Wystarczy wyeksportować listę towarów i zlecić pracownikom jej wypełnienie. Gotową listę inwentaryzacyjną wprowadzasz do systemu wtedy, gdy masz na to czas. Natychmiast, za dwa dni, a nawet za tydzień. Bez problemu.

Zacznij w biurze, zakończ w domu

Wprowadzanie stanów magazynowych w pracy było zawsze koszmarem. Wiedziałam, że gdy już zacznę, to będę musiała siedzieć w biurze do późnego wieczora, bo inwentaryzację można dokończyć tylko na tym komputerze, na którym się zaczęło.

Z systemem Dotykačka tak nie jest. Możesz rozpocząć inwentaryzację w biurze i dokończyć w domu, w kawiarni lub nawet w podróży. Do do ekranu inwentaryzacji w Chmurze Dotykačka masz dostęp na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Tak, jak Ci pasuje.

Inwentaryzacja według własnego uznania

Wcześniej inwentaryzację też mogłem zrobić zdalnie, jednak za każdym razem musiałem wykonywać przegląd całego magazynu według wszystkich kategorii. Nie mogłem po prostu podsumować produktów, o których wiedziałem, że tylko ich stan w rzeczywistości się zmienił.

Możesz wybrać, czy chcesz przeprowadzić inwentaryzację według kategorii, etykiet lub konkretnych produktów, które znajdziesz za pomocą wyszukiwania. Główną zaletą jest możliwość stworzenia arkusza inwentaryzacyjnego, który drukujesz i przekazujesz pracownikom do uzupełnienia. Następnie wystarczy otworzyć trwającą inwentaryzację i uzupełnić wartości. Prosto i bez nerwów.

Inwentaryzacja ze skanerem kodów kreskowych

Dotychczas, jeśli chciałam dokonać inwentaryzacji skanując kod produktu czytnikiem, aby nie musieć szukać produktu po nazwie, mogłam to robić jedynie przy kasie w aplikacji Magazyn. Oznaczało to, że musiałam przenosić rzeczy z magazynu do kasy, aby móc je zeskanować, co zajmowało mi niesamowicie dużo czasu i kosztowało wiele wysiłku.

Koniec z noszeniem rzeczy tam i z powrotem! Zabierz ze sobą laptop zalogowany do Chmury Dotykačka do magazynu i skanuj produkty za pomocą czytnika podłączonego do komputera. Jeśli zeskanujesz produkt więcej niż raz, moduł inwentaryzacji automatycznie powiększy jego stan o 1. Uprościliśmy, zdecydowanie przyspieszyliśmy i zautomatyzowaliśmy cały proces skanowania i zliczania stanów.

Koniec z chaosem inwentaryzacji

Inwentaryzacja jest wypełniana w chmurze przez pracowników. Mają ograniczone uprawnienia i wchodząc do modułu inwentaryzacji nie widzą rzeczywistego stanu, jaki powinien znajdować się na magazynie, więc dodają tylko to co przeliczyli. Czasem zdarza się, że zmieniają produkty i zamiast jednego napoju, dają ten sam z cukrem i bez cukru. Oznacza to dla mnie konieczność weryfikacji wyników inwentaryzacji i sprawdzania, które produkty się zmieniły.

W zaktualizowanym ekranie inwentaryzacji w Chmurze Dotykačka masz teraz własną kolumnę z niedoborami i nadwyżkami. Wystarczy jeden rzut oka, aby stwierdzić czy nawet jeśli całkowite saldo jest prawidłowe, masz jakieś niedobory lub nadwyżki. Możesz sortować produkty według tej kolumny i łatwo sprawdzisz, których produktów problem dotyczy. Korzystając z okna wyszukiwania, w którym wpisujesz nazwę produktu lub kategorii, możesz także sprawdzić, jak wyglądał rzeczywisty stan magazynowy dla konkretnego artykułu.

Skontaktuj się z nami

Pomożemy Ci w wyborze rozwiązań Dotykačka, idealnie dopasowanych do potrzeb i budżetu Twojej firmy.

Formularz

22 307 85 88

info@dotykacka.pl

Wsparcie