Ulepszona inwentaryzacja w Chmurze Dotykačka
Poznaj najważniejsze usprawnienia, jakie przynosi nowy ekran inwentaryzacji w zaktualizowanej Chmurze Dotykačka. Pięć najczęściej występujących problemów i pięć sprytnych rozwiązań, które podsuwa Dotykačka. Inwentaryzacja może być przyjemna!
Koniec z nocną inwentaryzacją
Moi pracownicy robią inwentaryzację w piątek po swojej zmianie, a ja wprowadzam ją do systemu POS dopiero w poniedziałek wieczorem. Zrobienie tego w inny sposób było dotychczas nierealne. Musiałem pobrać raport magazynowy dotyczący sprzedanej ilości, odjąć go od wyniku inwentaryzacji, a następnie wprowadzić do systemu, aby wszystko się zgadzało.
Raz w tygodniu robimy dużą inwentaryzację. Gdy pracownicy przeliczą towar na papierze, ja muszę wszystko wprowadzić do systemu, żeby zgadzały się stany magazynowe. Wiele razy siedziałam w biurze do drugiej w nocy, a o dziewiątej musiałam znowu być w firmie.
Zacznij w biurze, zakończ w domu
Wprowadzanie stanów magazynowych w pracy było zawsze koszmarem. Wiedziałam, że gdy już zacznę, to będę musiała siedzieć w biurze do późnego wieczora, bo inwentaryzację można dokończyć tylko na tym komputerze, na którym się zaczęło.
Inwentaryzacja według własnego uznania
Wcześniej inwentaryzację też mogłem zrobić zdalnie, jednak za każdym razem musiałem wykonywać przegląd całego magazynu według wszystkich kategorii. Nie mogłem po prostu podsumować produktów, o których wiedziałem, że tylko ich stan w rzeczywistości się zmienił.
Inwentaryzacja ze skanerem kodów kreskowych
Dotychczas, jeśli chciałam dokonać inwentaryzacji skanując kod produktu czytnikiem, aby nie musieć szukać produktu po nazwie, mogłam to robić jedynie przy kasie w aplikacji Magazyn. Oznaczało to, że musiałam przenosić rzeczy z magazynu do kasy, aby móc je zeskanować, co zajmowało mi niesamowicie dużo czasu i kosztowało wiele wysiłku.
Koniec z chaosem inwentaryzacji
Inwentaryzacja jest wypełniana w chmurze przez pracowników. Mają ograniczone uprawnienia i wchodząc do modułu inwentaryzacji nie widzą rzeczywistego stanu, jaki powinien znajdować się na magazynie, więc dodają tylko to co przeliczyli. Czasem zdarza się, że zmieniają produkty i zamiast jednego napoju, dają ten sam z cukrem i bez cukru. Oznacza to dla mnie konieczność weryfikacji wyników inwentaryzacji i sprawdzania, które produkty się zmieniły.
Skontaktuj się z nami
Pomożemy Ci w wyborze rozwiązań Dotykačka, idealnie dopasowanych do potrzeb i budżetu Twojej firmy.