Pozostańmy w kontakcie.

Telefon? Email? Formularz?

Kontaktuj się z nami jak Ci wygodnie!

Problemy techniczne? Zachęcamy do zapoznania się z przewodnikiem użytkownika lub do kontaktu z działem wsparcia technicznego.

Wsparcie techniczne

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
dni robocze: 9:00-22:00
weekendy i święta: 9:00-17:00

Szukasz dealera rozwiązań Dotykačka? 

Ornago jest oficjalnym przedstawicielem marki Dotykačka w Polsce.

Ornago Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie; wpisana pod numerem KRS: 0000806893 do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

Ornago Sp. z o.o.
ul. Sienna 64
00-825 Warszawa
REGON: 384538035
NIP: 5252803155
KRS: 0000806893

Płatności za licencje możesz realizować łatwo i bezpiecznie za pośrednictwem serwisu PayU.

Co zrobić, jeśli Twoja licencja została wyłączona z powodu braku płatności?

  • Jeżeli przestaniesz opłacać faktury i nie poinformujesz nas o tym na 10 dni przed końcem cyklu fakturowania, Twoja licencja zostanie wyłączona.
  • Wyłączenie licencji spowoduje wstrzymanie działania systemu, a ceny wszystkich produktów w bazie zostaną automatycznie zmienione na 99 zł.
  • W celu ponownej aktywacji licencji, będziesz musiał opłacić wszystkie zaległe faktury. Znajdziesz je na swoim koncie w chmurze Dotykačka.
  • Po opłaceniu faktur skontaktuj się z nami mailowo finanse@dotypos.pl lub telefonicznie +48 22 307 85 88.

Skontaktuj się z nami.

Pomożemy Ci w wyborze rozwiązań Dotykačka, idealnie dopasowanych do potrzeb i budżetu Twojej firmy.

Formularz

22 307 85 88

info@dotykacka.pl

Wsparcie