Opis funkcji

Zestawienie praktycznych funkcji aplikacji Dotykačka

 

 

Łatwa praca z rachunkami i kasą

Z Dotykačką z łatwością będziesz pracować w otwartymi rachunkami, przyjmiesz płatności w gotówce i kartą, wystawisz i wydrukujesz paragony, anulujesz pozycje. Bez problemu przeprowadzisz otwarcie kasy z gotówką początkową, a pod koniec zmiany – zamknięcie z rozliczeniem. Dotykačką umożliwia też przeprowadzenie jednorazowej wypłaty lub wpłaty do kasy. Wypłaty użyjesz na przykład w przypadku, gdy będziesz potrzebować gotówki z kasy do zapłacenia za dostawę towaru. Zapoznaj się ze szczegółowym opisem praca z paragonami i kasą.

Łatwa praca z rachunkami i kasą
Intuicyjne zarządzanie produktami i kategoriami

Intuicyjne zarządzanie produktami i kategoriami

Łatwo utworzysz kategorie i produkty. Utworzone produkty przyporządkujesz za to do poszczególnych kategorii. Dzięki temu, gdy produktów będzie już dużo, bardzo szybko znajdziesz ten właściwy. Kategorie i produkty możesz łatwo zmieniać, przesuwać, usuwać i dodawać do nich komentarze i etykietki. przyda Ci się to na przykład do przypisywania punktów bonusowych, naliczania rabatów czy obsługi stałych klientów. Zapoznaj się ze szczegółami: Zarządzanie kategoriami i produktami.

Eksport raportów do księgowości

Dotykačka wygeneruje dla Ciebie zestawienie danych, które możesz eksportować następnie do popularnych programów księgowych. Dzięki tej opcji szybko stworzysz zestawienie wystawionych paragonów za dany okres, łatwo też przygotujesz dane do raportów kontrolnych VAT.

Eksport raportów do księgowości
Mobilny sprzedawca

Mobilny sprzedawca

Aplikacja Mobilny sprzedawca jest w pełni zsynchronizowana z głównym systemem kasowym, dzięki czemu wyświetla wszystkie pozycje i kategorie tam wprowadzone. Za jej pomocą można generować i administrować otwartymi rachunkami, pracować z mapą stołów. W przypadku jednoczesnego korzystania z kilku mobilnych sprzedawców edytowany rachunek aż do momentu jego zapłaty jest automatycznie blokowany na pozostałych urządzeniach. Otwieranie/zamykanie kasy, historia dokumentów, utargów i pozostałe ustawienia odbywa się zawsze w trybie głównej kasy. Można skorzystać z mobilnej drukarki Bluetooth, aby wydrukować paragony dla gości w chwili zapłaty.

Natychmiastowa sprzedaż

Tryb sprzedaży natychmiastowej włączy się automatycznie w zależności od wybrania rodzaju działalności podczas aktywacji licencji. Po aktywacji trybu sklepowego w menu głównym aplikacji Dotykačka zamiast przeglądu produktu zestawienia produktów wyświetli się kalkulator dla sprzedaży natychmiastowej.

Natychmiastowa sprzedaż
Terminal płatniczy

Terminal płatniczy

Dotykačka współpracuje z terminalami płatności różnych marek, które można podłączyć bezpośrednio do kasy. W przypadku płatności kartą płatniczą kwota przesyłana jest automatycznie do terminala i nie trzeba jej wprowadzać ręcznie. Jeżeli w ciągu ostatniego roku nie korzystałeś z żadnego terminala płatniczego, skorzystaj z programu Polska Bezgotówkowa i korzystaj z niego za darmo.

Integracja z innymi systemami

Łączność API umożliwia komunikację z systemami zewnętrznymi, takimi jak sklepy internetowe, systemy rezerwacji, programy księgowe i inne systemy informacyjne – ERP. Ta funkcja zwiększy wydajność Twojej firmy i pozwoli zaoszczędzić czas. Zobacz opcje połączenia API.

Integracja z innymi systemami
Wczytywanie kodów kreskowych i kodów QR

Wczytywanie kodów kreskowych i kodów QR

Funkcja Barcode Scanner umożliwia wczytanie kodu kreskowego lub kodu QR za pomocą wbudowanego w urządzenie aparatu. Do wczytywania kodów można wykorzystać także zewnętrzny czytnik kodów kreskowych, co zapewni jeszcze lepsze wyniki. Skanowanie za pomocą wbudowanego czytnika jest jeszcze dużo szybszym – i wciąż wygodnym – rozwiązaniem. Zapoznaj się ze szczegółowym opisem wczytywania kodów kreskowych lub kodów QR.

Mapa stołów

Mapa stołów pozwoli opracować schemat stolików odpowiadający ich rozmieszczeniu w Twoim lokalu. Do poszczególnych stołów możesz przypisywać rachunki i parkować na nich te już utworzone. Dzięki tej funkcji możesz też rozdzielić jeden rachunek na kilka stołów lub podzielić go na mniejsze.. Zapoznaj się ze szczegółowym opisem tworzenia mapy stołów.

Mapa stołów
Pomoc w zasięgu jednego kliknięcia

Pomoc w zasięgu jednego kliknięcia

W Centrum wsparcia technicznego znajdziesz informacje, które pomogą Ci rozwiązać wiele problemów z Dotykačką. Znajduje się tu podręcznik użytkownika, spis najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi na nie. Możesz też skontaktować się z naszym wsparciem technicznym za pomocą prostego formularza, mailowo lub telefonicznie.
 

Zdejmowanie składników z magazynu

Dotykačka pozwala zdjąć ze stanu magazynu nie tylko same produkty, lecz także poszczególne składniki przypisane do danego produktu. Dzięki temu możesz kontrolować stan składników na bieżąco: wraz z przygotowaniem konkretnych potraw. Możesz też ustawić tzw. odpad z zawartości wyrażony w procentach. W ten sposób umożliwisz systemowi liczenie ewentualnych strat podczas sprzedaży danego produktu, na przykład piwa. Zobacz, jak działa zdejmowanie składników ze stanu magazynu.

Zdejmowanie składników z magazynu
Importowanie dużej liczby produktów

Importowanie dużej liczby produktów

Większą liczbę produktów możesz łatwo zaimportować do Dotykački za pomocą przygotowanego pliku .csv. Jest to zestandaryzowany format zawierający ustrukturyzowane dane w formie oddzielonego kreską wykazu kolumn, który możesz wygenerować w programach Microsoft Excel, Google Docs, Libre Office lub Open Office. Zapoznaj się ze szczegółowym opisem importowania większej ilości produktów.

Happy hours

Funkcja Happy Hours umożliwia czasową zmianę ceny produktu. Będzie ona obowiązywała w określonym przedziale czasowym (dzień lub dni tygodnia i zakres godzin). Cenę możesz wyróżnić także dzięki opcji „Ceny w czasie", która umożliwia czasową zmianę ceny. Zobacz, jak działa ustawianie cen.

Happy hours
Zdalne zarządzanie

Zdalne zarządzanie

Zdalne zarządzanie to prosta i przejrzysta funkcja umożliwiająca stały nadzór nad pracą kas i utargiem z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy dostęp do internetu, aby na bieżąco móc kontrolować działanie Twojej firmy. Wszelkie zmiany są synchronizowane w czasie rzeczywistym, a wszystkie zapisane dane i informacje są zapisywane na Twoim koncie i dostępne nawet po zmianie urządzenia lub nabyciu nowego. Zapoznaj się z informacjami, które aplikacja Dotykačka w chmurze dostarcza Ci za pośrednictwem Twojego komputera, tabletu lub smartfona.

Zestawienia utargów

Dotykačka umożliwia generowanie zestawień utargów, które następnie możesz wydrukować lub wysłać e-mailem. Zestawienia są generowane zazwyczaj z podziałem na zmiany (czas od otwarcia do zamknięcia kasy). Można je filtrować według wprowadzonej nazwy produktu, etykiety (tagów) lub wybranej kategorii produktów. Standardowo zestawienia wyświetlają się dla aktualnego tygodnia, ale można zmienić ten okres. Zapoznaj się z możliwościami, jakie dają zestawienia utargów.

Zestawienia utargów
Zaawansowane ustawienia aplikacji

Zaawansowane ustawienia aplikacji

Użytkownik Dotykački ma dostęp do zaawansowanych funkcji. Samodzielnie może ustawiać fiskalizację, wysokość stawek VAT, ale także personalizować wygląd wyświetlacza, zarządzać dostępami dla poszczególnych użytkowników, zarządzać synchronizacją z chmurą, generowaniem kopii zapasowych i importem danych. Dostaje też możliwość ustawiania rabatów, określania sposobów płatności i wiele innych.

Zarządzanie zapasami

Aplikacja Magazyn to ważny element systemu kasowego Dotykačka. Służy do rejestracji produktów, ich ilości i dostawców. W aplikacji można zbiorczo wprowadzić do magazynu produkty, przyporządkować dostawców, ustawić zarządzanie jednym lub kilkoma magazynami, przeprowadzić inwentaryzację, wygenerować zestawienie przesunięć magazynowych oraz szereg innych zestawień: transakcji, inwentaryzacji i przyjęć na magazyn. Zapoznaj się ze szczegółowymi instrukcjami aplikacji magazynowej.

Zarządzanie zapasami
Parkowanie rachunków

Parkowanie rachunków

Każdy rachunek w Dotykačce możesz zaparkować, czyli odłożyć i później do niego wrócić. Parkowanie rachunków ma zastosowanie przede wszystkim w przypadku zamówień nieopłaconych od razu, np. przy otwarciu rachunku w restauracji. W przypadku, gdy jest aktywna mapa stołów, rachunki parkują się automatycznie na wybranych stołach. Zapoznaj się ze szczegółowym opisem parkowania rachunków.

Program lojalnościowy

W Dotykačce każdemu klientowi możesz utworzyć indywidualne konto, a następnie przypisywać do niego konkretne rachunki. To przydatna funkcja w przypadku, gdy oferujesz swoim klientom program lojalnościowy, w ramach którego zbierają punkty na swoim koncie. Każdemu wygenerowanemu produktowi przyporządkuj liczbę punktów, które klient uzyska za jego zakup. Zapoznaj się ze szczegółowym opisem pracy z programem lojalnościowym.

Program lojalnościowy
Przejrzyste menu

Przejrzyste menu

Kafelkowe menu na ekranie głównym Dotykački umożliwia szybki dostęp do wybranych funkcji systemu kasowego i do operacji n rachunkach. Dzięki temu szybko przejdziesz do najpopularniejszych funkcji: otwartych rachunków, profilu klienta, historii, wpłat i wypłat, wczytywania kodów, mapy stołów, otwierania/zamykania kasy, magazynu, synchronizacji danych, centrum wsparcia i wylogowywania. Zapoznaj się z wszystkimi funkcjami kafelkowego menu.

Która faza fiskalizacji online Cię obejmie?

Informację zwrotną dostaniesz na swój e-mail