Live-Book Cafe
Skawina
Decydującym aspektem w wyborze systemu był nie tyle koszt, co oferowane funkcjonalności i możliwości. Dotykačka została wyposażona w bogaty wachlarz przydatnych funkcji i narzędzi, nie tracąc przy tym na łatwości i wygodzie obsługi.
Odwiedzając Kawiarnię Żywej Książki, możesz poczuć domową atmosferę, spędzić miło czas i zatopić się w lekturach swoich ulubionych książek. Czas spędzony w lokalu upłynie Ci pod znakiem aromatycznej kawy, smakowitych kanapek i rozkosznych słodkości.
Live-Book Cafe to miejsce stworzone z myślą przede wszystkim o czytelnikach i klientach odwiedzających skawińską książnicę – zlokalizowaną w zabytkowym budynku dworca PKP.
Kawiarnia Żywej Książki szybko zaznaczyła swoja obecność na mapie Skawiny i na stałe wpisała się na listę miejsc wartych odwiedzenia. Twórcy lokalu chcą, aby to miejsce przyciągało jak najszersze grono odbiorców i cieszyło się dobrą opinią bogactwa literatury i dobrego smaku.
Jaka była Państwa pierwsza reakcja na nazwę Dotykačka?
Nazwa bardzo nam się spodobała już na samym początku poszukiwań odpowiedniego systemu kasowego do naszego lokalu. Wyróżniała się na tle innych systemów posowych, dostępnych na rynku. Od momentu wdrożenia wyświetlana nazwa codziennie wywołuje uśmiech na twarzach naszych pracowników i klientów.
Jak to się stało, że zostaliście Państwo użytkownikami systemu POS Dotykačka? Co zadecydowało o wyborze właśnie tego rozwiązania?
Wprawdzie nasza kawiarnia jest częścią biblioteki, jednak paradoksalnie, decydującym aspektem w wyborze systemu był nie tyle koszt, co oferowane funkcjonalności i możliwości. Dotykačka została wyposażona w bogaty wachlarz przydatnych funkcji i narzędzi, nie tracąc przy tym na łatwości i wygodzie obsługi.
Z których funkcji systemu POS Dotykačka najczęściej Państwo korzystacie? Jak rozwiązania Dotykačka ułatwiają Państwu codzienną pracę?
Wybraliśmy licencję Komplet i wydaje nam się, że wykorzystujemy wszystkie dostępnych możliwości pakietu. Dzięki szerokiej funkcjonalności, nie musimy korzystać z dodatkowych rozwiązań, oszczędzając przy tym czas i środki. Cenimy sobie możliwość pracy w chmurze – co nie tylko ułatwia komunikację między kierownictwem a pracownikami, ale przede wszystkim umożliwia zdalne raportowania i analizę danych sprzedażowych. Z dowolnego miejsca.
Skontaktuj się z nami
Pomożemy Ci w wyborze rozwiązań Dotykačka, idealnie dopasowanych do potrzeb i budżetu Twojej firmy.