Royal Donuts

Kraków

Otrzymaliśmy wszechstronny system POS, wyposażony w wiele przydatnych funkcji i narzędzi, który jest jednoczenie łatwym i wygodnym w obsłudze systemem kasowym zintegrowanym z terminalami płatniczymi PayTel.

Royal Donuts to jedna z najszybciej rozwijających się marek cukierniczych na świecie, wywodząca się z niepozornej dzielnicy Kolonii. Każdego miesiąca pod szyldem Royal Donuts otwieranych jest średnio 6 nowych lokali. 

Różnorodność to pasja twórców marki, której lokale oferują 5 produktów podstawowych – pączków i ciastek – dostępnych w aż 120 odmianach. A każdego dnia do oferty dołączają nowe. Dlatego Royal Donuts jest także nazywana jedną z najnowocześniejszych marek cukierniczych na rynku. 

Pierwszy lokal działający pod marką Royal Donuts został otworzony w Krakowie, przy ulicy Sławkowskiej. Do obsługi sprzedaży wykorzystuje on system POS online Dotykačka, zintegrowany z terminalem kasowym PayTel. 

Jaka była Państwa pierwsza reakcja na nazwę Dotykačka? Czy znaliście ją Państwo wcześniej?

Nazwa zdecydowanie wyróżnia się na tle innych systemów POS. Zwraca na siebie uwagę. Wzbudza uśmiech i pozytywne skojarzenia, ale też nie pozostawia wątpliwości, co do sposobu obsługi. Ekran dotykowy to jedna z głównych cech i zalet Dotykački. 

Jak to się stało, że zostaliście Państwo użytkownikami systemu POS Dotykačka? Co zadecydowało o wyborze właśnie tego rozwiązania?

Jednym z etapów projektowania lokali działających w ramach franczyzy Royal Donuts było wyłonienie systemu POS. Zależało nam na pozyskaniu rozwiązania, które będzie spełniało nie tylko nasze nominalne potrzeby i oczekiwania, ale także będzie wspierało nas w rozwoju i skalowaniu biznesu.

Nasz opiekun z firmy Glod doradził nam wybór systemu POS online Dotykačka jako tego, który najlepiej się sprawdzi w naszym modelu biznesowym. W praktyce otrzymaliśmy wszechstronny system POS, wyposażony w wiele przydatnych funkcji i narzędzi, który jest jednoczenie łatwym i wygodnym w obsłudze systemem kasowym zintegrowanym z terminalami płatniczymi firmy PayTel, wiodącego na polskim rynku dostawcy usług płatniczych. To duży atut, gdyż szybka, zautomatyzowana obsługa płatności umożliwia nam sprawną i bezpieczną obsługę klientów.

Z których funkcji systemu POS Dotykačka najczęściej Państwo korzystacie? Jak rozwiązania Dotykačka ułatwiają Państwu codzienną pracę?

Dotykačka daje nam pełny wgląd w działanie naszego biznesu. Szczególnie teraz, na starcie, gdy ciągle uczymy się preferencji i nawyków naszych klientów. Na bieżąco monitorujemy sprzedaż z podziałem na poszczególne produkty, dzięki czemu szybko uzupełniamy zapasy tych najpopularniejszych w naszej ofercie.
Bardzo szybko polubiliśmy funkcjonalność Chmury Dotykačka. Umożliwia nam, między innymi, szybkie wprowadzanie zmian w ofercie i w cenach, bez zakłócania ciągłości sprzedaży. W dodatku możemy to robić z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. 

W sprzedaży detalicznej – nomen omen – liczy się każdy detal. Dla nas takim ważnym detalem jest także integracja z terminalami płatniczymi. Automatyczna komunikacja pomiędzy terminalem kasowym Dotykačka a terminalem płatniczym PayTel umożliwia nam przyjmowanie płatności bezgotówkowych kartami, smartfonami, smartwatchami – bez ryzyka popełnienia błędu przy przepisywaniu kwot. Dba również o niezawodne procesowanie transakcji, zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa danych (posiada certyfikaty PCI DSS oraz PCI PIN Transaction Security). Oczywiście, dla wielbicieli twardej gotówki mamy także na wyposażeniu szuflady kasowe. 

Odwiedź Royal Donuts

Wdrożenie przeprowadziła firma Glod

Skontaktuj się z nami

Pomożemy Ci w wyborze rozwiązań Dotykačka, idealnie dopasowanych do potrzeb i budżetu Twojej firmy.

Formularz

22 307 85 88

info@dotykacka.pl

Wsparcie