Dotykačka i Bolt Food rozszerzają możliwości obsługi zamówień z dostawą dla firm gastronomicznych
Polacy polubili możliwość zamawiania jedzenia z dostawą do domu lub biura. W 2021 roku taką formę korzystania z oferty ulubionych barów i restauracji wybierało już dwóch na pięciu polskich konsumentów. W ostatnich dwóch latach wprowadzenie możliwość zamawiania jedzenia na wynos lub z dostawą stało się dla wielu biznesów gastronomicznych szansą na przetrwanie kryzysu wywołanego pandemią.
Niestety, obsługa serwisów do zamawiania jedzenia z dostawą wiąże się dla pracowników biznesów gastronomicznych z koniecznością posługiwania się dodatkowym urządzeniem i interfejsem oraz z ręcznym przypisywaniem zamówień do systemu POS. Twórcy innowacyjnego systemu POS online Dotykačka rozwiązują ten problem poprzez bezpośrednią integrację z serwisami do zamawiania jedzenia z dostawą. Tak jest właśnie w przypadku integracji z popularną w Polsce usługą Bolt Food.
Dzięki integracji, nie ma potrzeby używania oddzielnego tabletu do obsługi zamówień – usprawnia to pracę w lokalu oraz eliminuje potencjalne błędy. Użytkownik, bezpośrednio z poziomu Dotykački, może modyfikować swoją ofertę dostępną w aplikacji Bolt Food, a wszystkie zamówienia przychodzące są automatycznie przetwarzane w systemie. Integracja zautomatyzowała między innymi przesyłanie wszystkich pozycji zamówienia, komunikację z kuchnią, przywoływanie kurierów czy wystawianie paragonów.
- Rozwijamy system Dotykačka, uzupełniając jego funkcjonalności o rozwiązania i integracje, które wnoszą realną wartość dla przedsiębiorców i wspierają ich nie tylko w codziennej działalności, ale także pozwalają im się dynamicznie rozwijać – zapewnia Marcin Marciniuk, Product & Support Manager Dotykačka. - Integracje z zewnętrznymi serwisami i platformami, powszechnie używanymi przez konsumentów, są zawsze mile widziane. Jestem pewien, że oddana właśnie do dyspozycji użytkowników naszego systemu integracji z Bolt Food, w postaci jednolitego interfejsu bezpośrednio połączonego z systemem POS online Dotykačka, zostanie entuzjastycznie powitana przez właścicieli i managerów biznesów gastronomicznych – dodaje Marcin Marciniuk.
- W Bolt Food stawiamy biznes naszych partnerów na pierwszym miejscu. Z myślą o nich szukamy rozwiązań, które ułatwią prowadzenie restauracji lub pozwolą obniżyć koszty. To nasz priorytet. Integracja z systemem Dotykačka wpisuje się w te założenia – pomoże restauracjom zarządzać dużym wolumenem zamówień, wesprze je w zakresie zarządzania menu i udostępni niezbędne analizy – mówi Michał Dubisz, Country Manager Bolt Food w Polsce.
Integracja z usługą Bolt Food jest dostępna dla wszystkich obecnych i przyszłych użytkowników systemu POS online Dotykačka z pakietem licencyjnym Dotykačka NIEOGRANICZONA. Do uruchomienia integracji konieczne jest wcześniejsze zawarcie umowy z operatorem usługi Bolt Food.